Więcej czeków niż równowagi w walce o reformę służby zdrowia

Ojcowie założyciele byliby zadowoleni wiedząc, że kontrole i równowaga amerykańskiej demokracji wciąż działają – o czym świadczy obecna działalność związana z wysiłkami reform demokratycznych w zakresie opieki zdrowotnej. Jednak w ostatnich tygodniach pojawiło się więcej kontroli niż sald, ponieważ nieporozumienia potwierdziły, jak szeroko rozszerzyć władzę rządową i jak zapłacić za reformę i spowolnić wzrost wydatków na opiekę zdrowotną. Z praktycznie wszystkimi republikanami sceptycznie nastawionymi, jeśli nie wręcz przeciwnymi, proponowanymi reformami iz Demokratami coraz bardziej rozdartymi przez konflikty intrapartańskie, wzrosło prawdopodobieństwo przeciwstawienia się wizji fundamentalnej zmiany prezydenta Baracka Obamy. Debata stała się coraz bardziej spolaryzowana, ponieważ propozycje reform są przedmiotem bliższej analizy pięciu właściwych komisji domowych i senackich oraz innych prawodawców. Spośród pięciu paneli Senacka Komisja ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur (HELP) jako pierwsza zaczęła przygotowywać projekt reformy. W ciągu 10 dni posiedzeń komisji Demokraci wielokrotnie posiadali 13-10 swoich głosów, by pokonać republikańskie poprawki, które wyeliminowałyby nowy publiczny plan ubezpieczeniowy, który miałby konkurować z prywatnymi przewoźnikami, zniesiono mandat dla wszystkich, ale tylko niewielkich pracodawców, aby zapewnić pokrycie ich pracowników i ograniczoną uprawnienie do dotacji na pokrycie kosztów dla osób na poziomie lub poniżej 250% federalnego poziomu ubóstwa, w przeciwieństwie do 400% pozostającego w rachunku. Ustawa ta została przyjęta przez komisję 15 lipca w głosowaniu na linii prostej z 13 do 10 osób.
Nieobecność przewodniczącego komisji, senatora Edwarda Kennedy ego (D-MA), który walczy z rakiem mózgu, utrudnia Demokratom przyciągnięcie republikańskiego poparcia dla kluczowych reform. Kennedy ma długą historię udanych kompromisów z Republikanami, szczególnie z senatorem Orrinem Hatchiem z Utah, który służy zarówno w komisji HELP, jak iw Senackim Komitecie Finansowym.
Tymczasem harmonogram Senackiej Komisji Finansowej poślizgnął się, gdy jej przewodniczący, senator Max Baucus (D-MT), dążył do przyciągnięcia republikańskiego wsparcia bez utraty Demokratów. Trzy komisje House – Education and Labour, Energy and Commerce oraz Ways and Means – wprowadziły 1018-stronicowy projekt, który został opracowany przez ich odpowiednich przewodniczących (Demokratów George a Millera i Henry ego Waxmana z Kalifornii oraz Charlesa Rangel z Nowego Jorku) i ich sztabów. Przewodniczki oczekują, że środek ten nie przyniesie republikańskiej pomocy lub zniknie, ale biorąc pod uwagę zdecydowaną przewagę Demokratów w Izbie (od 255 do 178, z 2 wakatami), mogą oni uchwalić projekt ustawy, jeśli głosowanie będzie zgodne z partiami. Surowe głosowanie w głosowaniu na partię wydaje się mało prawdopodobne, zważywszy na silne zastrzeżenia dotyczące procesu i kierunku projektu. . . propozycja , które zostały wyrażone w liście wysłanym do kierownictwa Domu Partii 9 lipca przez samopisującą się 51-osobową konserwatywną konserwatywną koalicję Niebiesko-Demokratycznej Pieski . Niemniej jednak Obama pochwalił wprowadzenie ustawy, określając ją jako propozycję, która obniży koszty, zapewni lepszą opiekę nad pacjentami i zapewni uczciwe traktowanie konsumentów przez branżę ubezpieczeniową. Obama powiedział, że środek zapewni zasięg dla 97% wszystkich Amerykanów.
Pod wieloma względami projekty ustaw rozpatrywane przez komisję HELP i komisje House są podobne i odzwierciedlają zasady określone przez administrację
[podobne: ortodonta wrocław, dentofobia, dentysta Kraków ]

Powiązane tematy z artykułem: dentofobia dentysta Kraków ortodonta wrocław