Obciążenie kosztów opieki zdrowotnej dla pracujących rodzin – konsekwencje dla reform cd

Opieka zdrowotna stanowi 13,9% wynagrodzenia rodziny Davis – 11,3% w mniej widocznej formie składek pracodawcy i podatków. Chociaż ich rekompensata rośnie również wolniej niż wydatki na opiekę zdrowotną (1,5% w porównaniu z 3,0%), gospodarstwa domowe, takie jak Davies będą w stanie wchłonąć wzrost kosztów opieki zdrowotnej i utrzymać wzrost w rekompensatach, które mają dostępne dla towarów i usług niezwiązanych z opieką zdrowotną przez co najmniej kolejne pięć dekad – i prawdopodobnie znacznie poza (patrz wykres).
Chociaż perspektywa ogólnogospodarcza sugeruje, że wzrost wydatków na opiekę zdrowotną może być utrzymany, dla wielu pracujących rodzin to już podkopuje standardy życia. Jednak fakt ten nie jest oczywisty dla rodzin podejmujących decyzje dotyczące ich budżetów, ponieważ nie są one tymi, które wypisują czek na większość swoich wkładów. Wzrost wkładu pracodawców w składki na ubezpieczenie zdrowotne przekłada się na wolniejszy wzrost płac niż miałoby to miejsce w innym przypadku. Ponieważ Medicare i Medicaid odpowiadają za zwiększenie proporcji całkowitych wydatków rządowych, koszt przyjmuje formę podwyżek podatków, wydatków deficytowych lub utraconych możliwości dla innych programów rządowych.
Pracownicy klasy średniej stają przed dwoma bezpośrednimi wyzwaniami. Są mniej zdolni niż pracownicy o wyższych dochodach, aby rozwiązać problem, zarabiając więcej, ponieważ ich płace rosną wolniej. A wzrost stopy wydatków na opiekę zdrowotną bardziej uderza w finanse gospodarstwa domowego, ponieważ opieka zdrowotna stanowi większą część ich budżetu. Dla wielu rodzin jednym z nieuniknionych rozwiązań będzie całkowite zniesienie prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych.
Reforma systemu opieki zdrowotnej, która opiera się na prywatnym ubezpieczeniu, nie będzie trwała, dopóki nie zmniejszy się wzrost kosztów opieki zdrowotnej lub nie przeniesie się obciążenia na dystrybucję dochodów. Trwałe rozwiązanie wiąże się z wyzwaniami politycznymi: te, które czerpią dochody z sektora opieki zdrowotnej, będą opierały się polityce mającej na celu ograniczenie wzrostu kosztów, a ci, którzy mogą mieć większe obciążenia podatkowe, będą opierać się redystrybucyjnej polityce podatkowej. Konflikt ten sprawia, że status quo jest atrakcyjny, zwłaszcza gdy skutki unikania reformy systemu opieki zdrowotnej byłyby ukryte przed najbardziej dotkniętymi przez gwałtowny wzrost kosztów. Nasza analiza podkreśla potrzebę podjęcia zdecydowanych działań, aby spowolnić ten wzrost, jeśli mamy zrealizować cel przystępnej opieki zdrowotnej dla wszystkich Amerykanów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Polsky zgłasza otrzymywanie opłat za konsultacje od SDI Health i GlaxoSmithKline oraz pracę jako starszy ekonomista w Radzie Doradców Ekonomicznych od 2007 do 2008 roku. Dr Grande donosi jako ekspert w imieniu stanu Vermont w sprawie dotyczącej regulacji marketingu farmaceutycznego i służenia w radzie dyrektorów National Physicians Alliance.
Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Z University of Pennsylvania, Filadelfia.

[hasła pokrewne: lekarz rodzinny poznan, dna moczanowa rehabilitacja, kto moze oddac krew ]

Powiązane tematy z artykułem: dna moczanowa rehabilitacja kto moze oddac krew lekarz rodzinny poznan